23/8-2012

Skrivet den 2012-08-23, klockan 18:51:17 | Publicerat i | 0 Kommentarer | Kommentera här
det var ett tag sedan jag bloggade sist - jag vet. jag har haft en underbar sommar, varit med vänner, festat, varit på olika festivaler, varit utomlands och mycketmycketmycket mer! i måndags började jag skolan och det känns som att det kommer att bli ett bra år, är riktigt taggad! i tisdags var jag och min fina vän emma på malmöfestivalen och kollade på melissa horn, som jag för övrigt sitter och lyssnar på nu! har inte så mycket speciellt att skriva faktiskt, jag ska plugga lite matte nu och sen äta kvällsmat och kolla på film. imorgon är det fredag, vilket betyder att det är helg, härligt! jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga, kolla gärna min instagram - nicholine heter jag där! ha det bra, puss hejdå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0