även det snällaste hjärtat har känt den största smärtan

Skrivet den 2012-06-06, klockan 23:58:04 | Publicerat i mitt liv. | 4 Kommentarer | Kommentera här

nästen en månad sedan jag skrev sist, förlåt! det har hänt mycket saker men ingenting super speciellt, utan mer det vanliga som tex, varit med vänner, sovit över med emma, amanda och yohanna, festat, pluggat i mängder, mått väldigt bra, sökt jobb och varit på anställningsintervju. nu ligger fina emma bredvid mig och sover efter en jobbig dag med mig på väla. jag ska också sova strax för imorgon blir det uppgång klockan sex på morgonen för att åka på möte klockan nio i lund, kanske till skolan och sist men inte minst åka till jobbet, lära mig allt och skriva på avtalet så att jag kan börja jobba så fort som möjligt - ni som är intresserade av vad det är för jobb får gärna kommentera så svarar jag direkt på vad det är för ett spännande jobb jag ska börja på! godnatt, jag lovar att det inte tar en månad innan jag skriver igen.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad är det för jobb du fått?! :))

2012-06-07 @ 07:03:13
Postat av: Danni

wow nytt jobb är alltid kuligt! Vad är det för jobb?

Själv ska jag på eventuell arbetsintervju idag för ett nytt jobb.



vad som än händer, önskar jag dig lycka till!

2012-06-07 @ 10:11:36
Postat av: nikki

det är ett försäljning och marknadskommunikations jobb. har varit på intervju, ska dit om några timmar och få undervisning och skriva på avtal så att jag kan börja jobba så fort som möjligt! vad är det för jobb du ska på danni?! tack så mycket och kram <3

2012-06-07 @ 11:30:29
Postat av: Danni

Ja, själv är det ett vanligt restaurang jobb. kan tyvärr inte få så mycket annat eftersom det är mer eller mindre den enda erfarenheten jag har.



Men men, det finns drömmar och önskemål, jag når nog tid nån vacker dag :)

2012-06-07 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0