eyyy

Skrivet den 2012-06-11, klockan 23:42:12 | Publicerat i mitt liv. | 0 Kommentarer | Kommentera här

jobbet jag snackade om det kan ni alla glömma, det blev ingenting. jag fick jobbet men valde att inte ta det på grund av fler olika orsaker! vad har hänt den senaste veckan? jag har varit med vänner, pluggat, varit på studentfest, bal och pratat med många fina och saknade människor. nu ligger jag som vanligt bredvid emma och ska sova, nej jag och emma är inte tillsammans men väldigt bra vänner, hon är så jävla äkta så det inte går att beskriva! imorgon blir det till lund för att gå/springa en lång runda innan jag tågar vidare till fina anna. puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0