jag kunde dö för dig men nu är det du som är död för mig

Skrivet den 2012-06-07, klockan 00:14:38 | Publicerat i mitt liv. | 3 Kommentarer | Kommentera här

jag har fått ta din skit när det är du som ska ha tagit den. det är ditt fel, allt allt allt är ditt fel, det är ditt fel att jag inte har någon respekt kvar för det är jag som blivit nertrampad av allt och alla, inte du, fast allt är ditt jävla fel. det är ditt fel att jag plockat fram mitt galna temperament igen för min lugna röst är det ingen som lyssnar på, att man ska behöva skrika, skrika och skrika för att folk inte ska tro på allt du sagt och gjort, de är inte ok. det är ditt fel att jag får höra en massa skit för det är du som spridit falska rykten om mig och min familj. allt är ditt jävla fel och jag vill aldrig ha någonting mer med dig att göra för du är så dum, falsk, äcklig och patetisk!


Kommentarer
Postat av: s

Du - lägg inte energi på någon som inte är värd det! Lögner och förtal är sådant som elaka, sjuka människor håller på med, och om man låter sig påverkas av det så har de lyckats. För varje uns av ilska du känner, för varje tår du gråter, för varje ledsen tanke du tänker känner en sådan människa skadeglädje. De gläds och njuter av att skada - det är en del av deras sjuka värld. Lägg ner ditt dåliga humör, njut av ditt liv och låt inte någon skitstövel vinna! Ge inte tillbaka - det är att sänka sig till samma usla nivå. Du, din familj och dina äkta vänner vet vad som är sant och inte. Tänk positivt och njut av de fina människor som finns runt dig. Du kan! Kram <3

2012-06-07 @ 07:28:55
Postat av: Danni

Gumman då! Även om vi inte känner varandra så jättebra och träffas så sällan,så ska du veta att jag bryr mig om dig. Tänk på hur många fler som bryr sig om och älskar dig istället för att koncentrera dig på en idiot individ. Har också känt som du gör vid flera tillfällen men lärt mig att det finns viktigare saker.

Du har en underbar pojkvän som älskar dig för den du är.



Hoppas något av det jag skrivit nu hjälper dig lite :)



Stor kram på dig// Danni

2012-06-07 @ 10:09:30
Postat av: nikki

ni är så fina. tack så mycket - kram! <3

2012-06-07 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0