S O M M A R L O V

Skrivet den 2012-06-23, klockan 18:08:28 | Publicerat i | 0 Kommentarer | Kommentera här
har som alla andra som går i skolan alltså sommarlov - skönt! måndag, tisdag och onsdag gjorde jag ingenting speciellt, i torsdags klockan 05:53 tog jag tåget till älskade stockholm (min pojkvän bor i stockholm för er som kanske inte vet det) igår när det var midsommar var vi på gröna lund och spelade bort lite pengar, kollade på allt folk som var där, myste och åt god mat + dryck. idag tog vi en lång sovmorgon trots att vi gick och la oss tidigt igår, vi gick upp, åt frukost och gjorde v oss innan det kom besök som bestod av min pojkväns kompis danni och hennes son liam, så mycket energi en liten kille på fyra år har - sjukt!!! men det var trevligt och mysigt. nu sitter jag och kollar på min fina pojke som jobbar. längtar tills vi kommer hem då det blir god mat, efterrätt och film! hade ni en bra midsommar igår?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0